+370 46 310461
info@kmtp.lt
Vilhelmo Berbomo str. 10, LT–92221, Klaipėda, Lithuania

Kaip sukurti konkurencingą verslo modelį?

2018-10-15

Kaip sukurti konkurencingą verslo modelį?

Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas, drauge su „Decreo„, spalio 18 d. kviečia į gilinamąjį seminarą su lektore Inga Uus. Daug vertingos patirties sukaupusi seminarų ir praktinių mokymų vedėja, vadovų magistrantūros lektorė, konsultantė strateginio valdymo ir strateginio marketingo srityse bei į Klaipėdą atvyksta su tema „Kaip sukurti konkurencingą verslo modelį?“.

„Praktiniame seminare perpaišysime Jūsų verslo modelį. Daugiausiai dėmesio skirsime surasti ir įvardinti, kas tikrai vertinga Jūsų pirkėjams ar klientams“, – akcentuoja lektorė Inga Uus.

Taigi, kas yra vertinga vartotojui ir kaip įmonei uždirbti daugiau iš to, kas vertinga vartotojui? Kaip tai, kas vertinga vartotoju, virsta pajamomis įmonei?

Strategiškai vystoma organizacija siekia susikurti kuo unikalesnį ir tvaresnį savo verslo modelį. Toks modelis atsako į pagrindinius organizacijai iškylančius klausimus: “Iš ko mes uždirbame?” ir “Kaip sumažinti didžiausius veiklos kaštus?” Tačiau dažna organizacija “pamiršta”, jog svarbiausias klausimas svarstant savo verslo modelį yra – kokią vertę organizacija kuria vartotojams? Nuo atsakymo į šį klausimą ir turi būti peržvelgiamas (ar net perkuriamas) organizacijos verslo modelis. Kaip priimamas sprendimas dėl vartotojui teikiamos naudos, ir kaip šis sprendimas “aplipdomas” kitais verslo modelio komponentais, kad įmonė galėtų maksimaliai patenkinti vartotoją racionaliausiai sumodeliuodama savo verslo komponentus.

Seminaro programa:

  • Kas iš tikrųjų yra “verslo modelis” ir kokia yra verslo modelio struktūra?
     
  • Kaip sukuriamas verslo modelis? Kiek originalus gali būti kiekvienas modelio komponentas?
     
  • Kas yra vertės grandinė ir kas ją sudaro?
     
  • Kaip vertės vartotojui komponentas integruojamas į verslo modelį, ir kaip verslo modelio komponentai “aplipdomi” aplink vertės vartotojui komponentą?
     
  • Kokia vertės vartotojui komponento struktūra ir kaip priimti sprendimą dėl vertės vartotojui pasiūlymo?
     
  • Kokie galimi verslo modeliai vertės vartotojui kūrimo pagrindu?
     

Seminaras yra praktinis ir skirtas: įmonių (ypač mažų) vadovams, naujai steigiamų ar vystymo sunkumų patiriančių įmonių vadovams, proveržio veikloje siekiančių įmonių vadovams, marketingo vadovams, pardavimų, gamybos skyriaus vadovams.

 

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos, seminaro dalyviai parengia savo įmonei verslo modelio eskizą. Seminaras ypač efektyvus dalyvaujant keletui atstovų iš vienos įmonės.

 

Seminaras jau sėkmingai vyko Vilniaus ir Kauno technologijų parkuose.

 

Trukmė: (8 ak.val.) 10:00 – 17:30 val.
 

Renginys yra mokamas. Seminaro kaina vienam asmeniui – 65 €, kaina dviem asmenims iš tos pačios įmonės registruojantis drauge – 110 €.

REGISTRACIJA
 

Vieta: Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas, Vilhelmo Berbomo g. 10.

Užsisakykite KMTP naujienlaiškį ir būkite pirmi, kuriuos pasieks svarbiausios naujienos ir renginių anonsai