+370 46 310461
info@kmtp.lt
Vilhelmo Berbomo str. 10, LT–92221, Klaipėda, Lithuania

Sausį – kūrybinių dirbtuvių ciklas „Kuriame Klaipėdą“

2021-12-28

Sausį - kūrybinių dirbtuvių ciklas „Kuriame Klaipėdą“

Vietos gyventojai, institucijos, verslo bei kitos organizacijos kviečiamos įsitraukti į Klaipėdos miesto vizualinio identiteto kūrimo procesą. Šiuo tikslu sausį organizuojamas kūrybinių dirbtuvių ciklas „Kuriame Klaipėdą“, skirtingų sektorių atstovus sukviesiantis į tris virtualius renginius, kurie suteiks platformą pasidalinti savo įžvalgomis.

Klaipėdos miesto vizualinio identiteto kūrimo procesas ir veiksmų planas buvo pristatytas gruodžio 21 d. „Klaipėda ID“ organizuoto nuotolinio renginio metu. Diskusijoje dalyvavo savivaldybės atstovai, Klaipėdos ekonominės plėtros strategijos 2030 rengėjai Synthesis Consulting Group, Lietuvos marketingo asociacijos atstovai, kiti ekspertai. Naują Klaipėdos miesto vizualinį identitetą kursiančios agentūros Critical ir Xwhy pristatė dalyvaujamojo dizaino koncepciją ir praktikas, jau taikytas kuriant viešųjų subjektų vizualinį identitetą. 

Su klaipėdiečiais, norinčiais tapti miesto vizualinio identiteto kūrimo proceso dalimi, agentūrų komandos susitikimus planuoja sausio 11, sausio 13 ir sausio 18 d. Pirmasis virtualus renginys bus skirtas kultūros, švietimo ir sporto sektorių atstovų tikslinei grupei. Kituose susitikimuose bus siekiama atverti verslo ir turizmo sektoriaus atstovų, miesto bendruomenių įžvalgas. Norintieji prisijungti su išsamiu kūrybinių dirbtuvių ciklo „Kuriame Klaipėdą“ tvarkaraščiu gali susipažinti bei užsiregistruoti www.kuriameklaipeda.lt

 

Miesto vizualinis identitetas – tai daugiau nei logotipas. Tai vizualinė miesto reprezentacija, kurianti jo įvaizdį Lietuvos ir tarptautiniame kontekste. Tik įtraukus, dialogu grįstas miesto įvaizdžio kūrimo procesas gali užtikrinti, kad sukurtas vizualinis identitetas atitiktų vietos bendruomenių lūkesčius ir poreikius. Šio kūrybinių dirbtuvių ciklo tikslas – išgryninti Klaipėdos miesto tapatybę, kurios pagrindu bus kuriamas vizualinis identitetas.
 

Kokios yra Klaipėdos miesto vertybės? Kokie Klaipėdos tikslai ir vizija? Kokie šio miesto išskirtiniai bruožai Lietuvos ir užsienio kontekste?

Į šiuos ir kitus klausimus klaipėdiečiai ieškos atsakymų žvelgdami iš visuomeninės, kultūrinės, ekonominės ir aplinkos perspektyvos. 

 

Vizualinio identiteto kūrimo darbais užsiima 4 profesionalios komandos:
 

  • Klaipėda iD / daugiafunkcinis paslaugų centras verslui, investuotojams ir talentams, šio projekto iniciatorius ir užsakovas.
     
  • Synthesis / konsultacinė grupė, atsakinga už Klaipėdos miesto ekonominės rinkodaros strategijos pozicionavimo atnaujinimą.
     
  • Xwhy / supratimo agentūra projekte atsakinga už suinteresuotųjų šalių įtraukimo sesijas.
     
  • Critical / prekės ženklų ir paslaugų dizaino agentūra, projekte atsakinga už pozicionavimą ir bendruomenės įtraukties įžvalgas atliepiančio:
     

01. vizualinės identiteto sistemos bei vizualinio identiteto gido sukūrimą;
 

02. skaitmeninio interaktyvios sąveikos su identitetu įrankio prototipo sukūrimą.

 

 

 

 

 

Užsisakykite KMTP naujienlaiškį ir būkite pirmi, kuriuos pasieks svarbiausios naujienos ir renginių anonsai