Gegužę startuoja šiemetė Klaipėdos universiteto (KU) studijų rinkodaros kampanija „Pamatyk daugiau“. Jos tikslas – pasiekti jauną žmogų ir paskatinti jį skirti laiko fantazijai apie savo ateitį. Spalvinga, simboliais turtinga vizualinė kalba lyg navigatorius į galimus ateities scenarijus humanitarams, „tiksliukams“, gamtos mokslų žinovams.
„Šiemetės kampanijos žinutė savojo gyvenimo kelio ieškantiems jauniems žmonėms, jog studijos Klaipėdos universitete – lyg pirmasis laiptelis, atveriantis platų ateities galimybių horizontą. Tai – pagrindas, kuris leidžia ir pamatyti, ir žengti toliau, nes žinios tai – stiprybė, tai – gebėjimas pasirinkti kryptį ir priemones kuriant sėkmingos ateities viziją“,- kampanijos idėją „Pamatyk daugiau“ pristato KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Petrauskienė.
Jos teigimu, KU tikslinė auditorija – jauni žmonės, pasižymintys kūrybiškumu, atvirumu pažangai, naujoms idėjoms ir galimybėms, tuo pat metu jie vertina individualumą. Galbūt todėl pasaulis, kuris jaunam žmogui atsiveria palypėjus ant universitetinių studijų laiptelio, toks įvairus, su gausybe simboliuose užkoduotų pasirinkimų, leidžiančių modeliuoti individualią viziją. Taip ateities paveiksluose atkartojamas KU šūkio „Čia esi matomas“ akcentas į galimybę glaudžioje KU bendruomenėje puoselėti savo individualumą, gebėjimus bei talentus.
Įtraukiančias ateities vizualizacijas kampanijai sukūrė profesionalus iliustratorius Rimantas Juškaitis.
Intriguojantys ateities paveikslai jaunus žmones „užklups“ įvairiose gyvenimiškose situacijose – lauko reklamoje, kino salėse, populiariose interneto platformose. Jie skatins ir svajoti, ir veikti, kad taip viliojanti ateitis iš plakato ar vaizdo filmuko taptų realybe.
Studentų priėmimas į Lietuvos universitetus tradiciškai prasidės š. m. birželio 1-ąją. KU šiemet jaunimą kvies rinktis iš 27 pirmosios pakopos ir 31 antrosios pakopos studijų programų. Detalesnė informacija apie galimas studijas skelbiama tinklapyje: www.ku.lt/lt/bakalauro-studijos-2