Dirbtinio intelekto technologijų sritis pastaraisiais metais išgyvena milžinišką šuolį. Identifikuojamos vis naujos sritys, kuriose šios technologijos gali būti pritaikomos. Lapkričio 9 d. 11 val. kviečiame apie tai diskutuoti Klaipėdos mokslo ir technologijų parke vyksiančiame seminare „Dirbtinis intelektas: pažinti, suprasti, naudoti”. Renginio svečiai – prof. Tomas Krilavičius, Vytauto Didžiojo universiteto Informatikos fakulteto dekanas, dirbtinio intelekto ir kalbos technologijų taikymų specialistas, bei Aušra Pacevičiūtė, prekės ženklų strategė, lektorė, mentorė ir visuomenininkė.
Ko tikėtis seminaro dalyviams? Nuo plataus žvilgsnio į tai, kaip dirbtinis intelektas skverbiasi į industrijas, medijas ir mūsų kasdienį gyvenimą – iki praktinio taikymo pavyzdžių ir naudingų patarimų, kuriuos verta išgirsti ne vien akademinio pasaulio atstovams, bet ir kūrėjams ar verslui.
Moksliniai tyrimai ir medicina, projektavimas ir gamyba, kibernetinis saugumas – dirbtinis intelektas čia sėkmingai taikomas, tačiau netgi jei jūsų profesinė erdvė yra stipriai nutolusi nuo šių sričių, dirbtinis intelektas kasdien „sveikinasi“ su jumis per suasmenintas rekomendacijas ar kitokį turinį, kuris formuojamas remiantis ankstesnėmis jūsų paieškomis, pirkimais ar kitokiu elgesiu internete.
Visuomenėje su dirbtiniu intelektu siejami dideli lūkesčiai siekiant proveržio gydant įvairias ligas, tobulinant verslo procesus ir kuriant inovacijas, tačiau tuo pat metu ši sritis apipinta įvairiais nuogąstavimais. 2017 m. „Eurobarometro“ duomenys skelbė, kad nors 61 proc. europiečių palankiai vertina dirbtinį intelektą ir robotus, 88 proc. teigia, kad šias technologijas reikia kruopščiai valdyti.
Ar šiandien į dirbtinį intelektą jau žiūrime mažiau įtariai?
Ar šios technologijos jau spėjo tapti mūsų patikimomis partnerėmis ar kelrodėmis, sprendžiant kasdienes užduotis?
Ar dirbtinis intelektas gali pagerinti Jūsų verslo veiklą?
Kokias dirbtinio intelekto tendencijas turime stebėti šiandien, kad išliktume konkurencingi rinkoje?
Kaip dirbtinio intelekto įrankius pasitelkti siekiant padidinti reklamos efektyvumą bei rinkodaros strategijų sėkmę?
Leiskimės ieškoti atsakymų į šiuos bei kitus klausimus jau lapkričio 9 d. Klaipėdos mokslo ir technologijų parke.
PROGRAMA
11:00 – 11:50 Dirbtinis intelektas: draugas, kolega, konkurentas ar tiesiog įrankis?
Prof. Tomas Krilavičius
11:50 – 12:00 Q & A sesija
12:00 – 12:50 Dirbtinio intelekto įrankiai ir jų pritaikymo marketinge galimybės
Aušra Pacevičiūtė
12:50 – 13:00 Q & A sesija
Renginys nemokamas. Vietų skaičius ribotas. Būtina išankstinė registracija: https://bit.ly/DirbtinisIntelektas2023
Renginio vieta: Klaipėdos mokslo ir technologijų parko konferencijų salė, Vilhelmo Berbomo g. 10, Klaipėda.
Organizatorius – Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas.
Išsamiau apie lektorius
Tomas Krilavičius. 2006 m. apgynė daktaro disertaciją „Hibridiniai metodai hibridinėms sistemoms” Tventės universitete (Universiteit Twente), Nyderlandų karalystėje. Jis turi darbo patirties verslo įmonėse (UAB Equinox Europe, UAB Elsis, UAB ElitNet), yra kelių startuolių steigėjas (UAB TokenMill, MB Virtualitor, MB Imint), UAB Kevin valdybos narys. VDU dirba nuo 2008 m. Tomas Krilavičius yra Lietuvos aukštojo mokslo tarybos narys, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos narys, CLARIN ERIC centrų vertinimo komiteto narys.
Tomo Krilavičiaus mokslinių interesų sritys yra dirbtinio intelekto ir kalbos technologijų taikymai, mokslinės infrastruktūros. Jis aktyviai bendradarbiauja su įvairiomis Lietuvos ir užsienio įmonėmis, universitetais ir institutais. Jis aktyviai dalyvauja NATO STO veiklose, atstovauja Lietuvą Informacinių technologijų sekcijoje.
Aušra Pacevičiūtė. Klaipėdos universiteto dėstytoja, prekės ženklų „10 Tiltų“, „10 Tiltų kiemas“ ir „Tiltų namai“ bendraįkūrėja, projektų „Klaipėdos kūrybiško verslo uostas“ ir „Klaipėda Link“ iniciatorė.
Smulkių verslų mentorė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Klaipėdos skyriaus valdybos narė, visuomenininkė.