Pasaulinė paroda EXPO 2025 Osakoje – tramplinas naujų rinkų ieškantiems verslams. Nuo balandžio 13 d. iki spalio 13 d. truksianti paroda suburs 160 šalių, beveik 30 mln. lankytojų ir taps vieta, kurioje formuojamos ateities partnerystės. Lietuvos verslams EXPO 2025 siūlomos dvi išskirtinės galimybės – matomumą ir tiesioginius kontaktus su potencialiais partneriais užtikrinantys tiksliniai verslo renginiai ir Baltijos šalių verslo katalogas, pabrėžia Inovacijų agentūros Rinkų plėtros skyriaus vadovė Simona Buziliauskienė.
Osakoje vyksianti paroda šiemet telksis į tvarios, įvairialypės, įtraukios, inovacijas kuriančios visuomenės ateitį. Bendras Lietuvos ir Latvijos paviljonas parodoje išryškins Baltijos regiono įmonių kompetencijas šiose srityse.
„Japonai itin vertina kokybę, nuoseklumą ir technologinį pranašumą. Lietuvos verslas gali pasiūlyti visa tai – nuo aukščiausios klasės lazerinių technologijų iki fintech ir gyvybės mokslų sprendimų. EXPO 2025 yra būtent ta vieta, kur galime parodyti savo stiprybes ir užmegzti ryšius, kuriuos sukurti kitu būdu gali užtrukti ir metų metus“, – į Japonijos rinkos specifiką dėmesį atkreipia S. Buziliauskienė.
Japonija yra ketvirta pagal dydį pasaulio ekonomika, kurios BVP viršija keturis trilijonus dolerių. Tai viena stabiliausių ir technologiškai pažangiausių rinkų, kurios verslo kultūra remiasi ilgalaikiais santykiais. Lietuvos įmonės, kurios įžengė į šią rinką, pabrėžia, kad sėkmė čia reikalauja kantrybės, bet atsidėkoja stabiliais verslo ryšiais ir augimo galimybėmis.
„Mūsų fintech, IT ir aukštųjų technologijų sektoriai Japonijoje sulaukia vis didesnio dėmesio. Tokios bendrovės kaip „Teltonika“, „NanoAvionics“, „Surfshark“ bei dar daugiau nei 200 kitų jau yra žengusios pirmuosius sėkmingus žingsnius šioje rinkoje arba net gerai joje įsitvirtinusios. EXPO 2025 – tai puiki proga kitiems sektoriams sekti jų pavyzdžiu“, – teigia S. Buziliauskienė.
Lietuvos verslo renginys – tikslinė platforma ryšiams ir plėtrai
Lietuvos įmonės „EXPO 2025“ turės progą dalyvauti specialiai joms skirtame renginyje „Sumanaus miesto sprendimai: bendradarbiavimas tarp Lietuvos ir partnerių visame pasaulyje“.
Renginys vyks gegužės 15 d., EXPO tematinės savaitės „Bendruomenės ir mobilumo ateitis“ metu, ir pritrauks tarptautinius sprendimų priėmėjus, investuotojus bei miestų plėtros ekspertus.
Prieš tai, gegužės 14 d., Lietuvos verslui skirta tinklaveikos sesija vyks Tokijuje, organizuojama su Japonijos prekybos organizacija (JETRO). Joje dalyviams bus suteikta galimybė užmegzti ryšius su Japonijos įmonėmis ir partneriais.
Renginyje bus skaitomi pranešimai apie sumanių miestų plėtrą bei Lietuvos miestų – Vilniaus ir Tauragės – žaliąsias iniciatyvas ir diskusija atsinaujinančios energetikos tema. Atsinaujinančios energetikos, mobilumo, technologijų įmonės turės galimybę dalyvauti sesijoje, kurioje galės pristatyti savo produktus investuotojams ir partneriams.
Pasak S. Buziliauskienės, šis renginys yra kruopščiai suplanuotas tam, kad įmonės gautų maksimalią naudą: „Japonų verslai labai vertina tiesioginį bendravimą. Mūsų renginys ne tik suteikia matomumą, bet ir sukuria erdvę, kur verslo sprendimai gali būti priimti realiu laiku.“
Norintys dalyvauti Lietuvos verslo renginyje Japonijoje kviečiami registruotis iki kovo 10 d. Daugiau informacijos ir nuoroda registracijai: Lietuvos verslo renginys „EXPO 2025“ parodoje Osakoje.
Baltijos šalių verslo katalogas – tarptautinis matomumas ir naujos rinkos
Papildomą matomumą Lietuvos įmonėms užtikrins ir Baltijos šalių verslo katalogas, kuris veiks visos „EXPO 2025“ parodos metu. Katalogas bus prieinamas Baltijos šalių paviljono išmaniuosiuose ekranuose ir apims B2C produktus bei B2B sprendimus.
„Verslo katalogas – puiki galimybė pristatyti savo produktus ir sprendimus pasauliniu mastu, mat tikimasi, kad Baltijos šalių paviljoną kasdien aplankys virš 6000 lankytojų iš įvairų pasaulio šalių. Kataloge sieksime parodyti inovatyvią ir technologiškai pažangią Lietuvą, siekiant sudominti visų pirma Japonijos ir kitų Azijos šalių rinkas, kur inovacijos ir kokybiški produktai yra itin vertinami“, – sako S. Buziliauskienė.
Baltijos šalių katalogas suteikia ne tik tarptautinį matomumą, bet ir prestižą. Jame pristatomos tik atrinktos įmonės, todėl dalyvavimas kataloge – kokybės ir patikimumo garantija. Nepriklausomai nuo to ar jau prekiaujate Japonijos rinkoje, ar žengiate pirmuosius žingsnius, o gal tik dairotės galimybių, katalogas – puiki proga įsivertinti ar esate įdomūs šios rinkos dalyviams.
Svarbu tai, kad dalyvavimas Baltijos šalių kataloge yra visiškai nemokamas. Įmonės teikti paraiškas gali iki kovo 1 d. Daugiau informacijos ir nuoroda registracijai: Baltijos šalių verslo katalogas.
EXPO 2025 Osakoje vyks ir daugiau įvairių Lietuvą pristatančių renginių. Balandžio 26 d. vyks Lietuvos turizmo galimybių pristatymas, organizuojamas bendradarbiaujant su „Keliauk Lietuvoje“, liepos 6 d. Lietuvos nacionalinė diena, skirta šalies kultūros, tradicijų ir pasiekimų pristatymui, rugpjūčio 23 d. Baltijos šalių diena – bendras Lietuvos ir Latvijos renginys, kuriame parodos lankytojai galės susipažinti su Baltijos šalių unikalumu ir regiono ypatumais. Baltijos šalių paviljonas atviras naudoti verslo interesams visos parodos metu, tad šią galimybę galima išnaudoti susitikimams su verslo partneriais ar renginių organizavimui.