Socialinė atsakomybė klientų aptarnavime: kaip tapti nepakeičiamais? Įmonių atstovai kviečiami išgirsti verslo vystymo ir plėtros eksperto, “Person Premier” konsultanto Arnoldo Služman įžvalgas šia tema bei gauti praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padės atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
Vieta: Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas, Vilhelmo Berbomo g. 10, Klaipėda.
Renginio laikas: balandžio 16 d., antradienis, 9 val.
Renginys NEMOKAMAS. Registruotis gali tik juridiniai asmenys. Registracija
Mokymų metu, įmonių vadovai ir darbuotojai galės aiškiau suprasti ĮSA klientų aptarnavime koncepciją, pritaikymo įmonėse būdus, ĮSA teikiamas naudas ir pasirinkti norimą strategiją ĮSA klientų aptarnavime įgyvendinimui.
Mokymų metu dalyviai gaus praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padės atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ir/ ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų socialiai atsakingam ir efektyviam klientų aptarnavimui.
Mokymus vesiantis ekspertas ir “Person Premier” konsultantas A. Služman daugiau nei 20 metų gyveno, dirbo ir studijavo užsienyje (JAV, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Graikijoje). Įgijęs teisės bakalauro, o vėliau – verslo vadybos ir administravimo magistro laipsnius, A. Služman grįžo į Europą ir paskutinius ketverius metus gyvena bei dirba Vilniuje. Ekspertas yra komunikabilus, laisvai randantis bendrą kalbą su visais mokymų dalyviais ir sugebantis užburti pateikiamos informacijos tikslumu bei nauda.
Projektas Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ yra finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų. Projekto dalyvis tampa de minimis pagalbos gavėju.